zondag 14 juli 2013

# 9 Big Brother Awards

Bij dit ding heb ik de ontdekoefening gedaan. Ik ben 18 keer te vinden op internet. Bij de zoekterm 'Brigitte van der Naaten" rolde er eerst wel 38 linkjes over het scherm maar dit bleek vaak een combinatie te zijn van ene Esmeralda van der Naaten met Brigitte Bouwes en uiteindelijk bleven de echte Brigitte van der Naaten berichten over. Ik ben te vinden in krantenbericht over de modeltekencursus, interviewtje met Purmerend op zondag van een paar jaar geleden. Een heel oud bericht uit 2007 waar ik als contactpersoon van de bibliotheek wordt genoemd voor de tentoonstelling Taaltrotters. Maar ook de Issuu publicatie die ik heb gemaakt voor het Jaaraanbod Primair Onderwijs staat op mijn naam. Ik verwachte vermelding in relatie met Schoolbank.nl; Facebook en Linkedin. Maar wist niet dat er nog zulke oude berichten nog met mijn naam in verband werden gebracht.

En wat dachten jullie van al de foto's waarin ik getagd ben?





 Ik heb niet de rechten beperkt en vind het ook niet erg dat mijn foto's worden gepubliceerd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten